مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 07:262019-12-15اقتصادي

نمایشگاه شب یلدا با 110 غرفه در شهر سمنان برپا می شود


رییس سازمان صمت استان سمنان از برپایی نمایشگاه شب یلدا در شهر سمنان با 110 غرفه خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اسودی صبح یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی صنعت، معدن تجارت سمنان بابیان اینکه نمایشگاه شب یلدا با 110 غرفه در شهر سمنان برپا می شود، ابراز داشت: این نمایشگاه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه سمنان دایر خواهد بود.

وی بابیان اینکه ساعت بازدید از نمایشگاه 17 لغایت 22 شب است، افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از تاریخ 24 آذرماه در شهرستان سمنان آغاز می شود که تا 29 آذرماه آماده میزبانی از علاقه مندان و مصرف کنندگان است.

رییس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه این نمایشگاه با توجه ایام پایانی فصل پاییز، فرارسیدن شب یلدا و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و صنفی از سطح استان سمنان و همچنین چند استان همجوار نیز حضور خواهند داشت.

اسودی بابیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام است، در ادامه تصریح کرد: در نمایشگاه شب یلدا گروه های کالایی خشکبار، انواع شیرینی و شکلات، ترشیجات، میوه خشک و تازه، مواد شوینده و بهداشتی، پوشاک و کیف و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه شب یلدا با 110 غرفه در شهر سمنان برپا می شود

نمایشگاه شب یلدا با 110 غرفه در شهر سمنان برپا می شود