مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 06:302019-12-15سياسي

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار در تبریز برگزار می شود


سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار با حضور مقامات علمی و استانی در 26 آذر ماه در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار با حضور مقامات علمی و استانی در 26 آذر ماه در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

دکتر صمد حسینی، رییس کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال های گذشته کنفرانس های اول و دوم مدیریت کسب و کار توسط دانشگاه تبریز برگزار شده و سومین کنفرانس نیز در پی برگزاری موفق دوره های قبلی برگزار می شود و تلاش می کنیم در سال های آتی این کنفرانس را در خارج از مرزهای کشور نیز برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور عدم ارتباط علمی دانشگاه با صنعت است، خاطرنشان کرد: این کنفرانس با هدف کمک و مساعدت به دانشجویان برگزار می شود و عمده امور اجرایی آن نیز به عهده این قشر گذاشته شده است.

رییس پردیس های دانشگاه تبریز با اشاره به جزییات این کنفرانس، تشریح کرد: انتخاب محور های این کنفراس از گرایشات مدیریت تنظیم شده تا خلاء های موجود در صنعت، دانشگاه و بازار بررسی شود.

وی افزود: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار میزبان استاندار آذربایجان شرقی به عنوان مقام دولتی و همچنین صاحب نظران، اساتید مدیریت و چندین نفر از حوزه صنعت خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار در تبریز برگزار می شود

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب وکار در تبریز برگزار می شود