مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 06:262019-12-15فرهنگي

هنرمندان شیرازی “زندگی از نگاه او را به تصویر می کشند


فیلم داستانی زندگی از نگاه او در قالب سینمای هنر و تجربه با تهیه کنندگی مشترک محمد جاوید و لیلا اشرفی دو بازیگر جوان شیرازی تئاتر مراحل نهایی تدوین را می گذراند و قرار است اوایل سال 99 اکران شود.

- هنرمندان شیرازی “زندگی از نگاه او" را به تصویر می کشند ایسنا/فارس فیلم داستانی "زندگی از نگاه او" در قالب سینمای هنر و تجربه با تهیه کنندگی مشترک محمد جاوید و لیلا اشرفی دو بازیگر جوان شیرازی تئاتر مراحل نهایی تدوین را می گذراند و قرار است اوایل سال 99 اکران شود.

محمد جاوید کارگردان فیلم داستانی زندگی از نگاه او یکشنبه 24 آذر در جمع خبرنگاران گفت: این فیلم یک درام اجتماعی و تلفیقی از آسیب های اجتماعی متفاوت و با شخصیت های مختلف است.

وی با بیان اینکه در این فیلم مشکلات اجتماعی شخصیت های داستان را به انزوا می کشاند، افزود: در این درام اجتماعی بخشی از مشکلات کودکان کار، بیماران اوتیسم، قطع نخاعی ها و نابینایان به تصویر کشیده شده است.

این کارگردان جوان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات امروز جامعه کودکان کار و آسیب‎ هایی است که آنان در جامعه روبرو هستند، بیان کرد: این موضوع متاسفانه روز به روز در حال افزایش است که به شکل ویژه ای در فیلم داستانی زندگی از نگاه او به این موضوع پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان شیرازی “زندگی از نگاه او را به تصویر می کشند

هنرمندان شیرازی “زندگی از نگاه او را به تصویر می کشند