مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 06:162019-12-15اقتصادي

افزایش خودسرانه نرخ حمل و نقل عمومی در اردبیل


به دنبال افزایش قیمت بنزین و به رغم ضعف نظارت بر حمل و نقل عمومی کرایه تاکسی ، آژانس و مسافرکش های اینترنتی به شکل خاموش در اردبیل افزایش یافته است.

- ایسنا/اردبیل به دنبال افزایش قیمت بنزین و به رغم ضعف نظارت بر حمل و نقل عمومی کرایه تاکسی ، آژانس و مسافرکش های اینترنتی به شکل خاموش در اردبیل افزایش یافته است.

بررسی های میدانی خبرنگار ایسنا از سطح شهر اردبیل نشان می دهد که صاحبان تاکسی به ازای هر مسیر طولانی و یا کوتاه یک هزار تومان از شهروندان دریافت می کنند و هیچ توجهی به نرخ گذاری مصوب ابتدای سال ندارند و شکایت شهروندان نیز در این زمینه به جایی نمی رسد.

ادعای مسئولان رسیدگی کننده نیز این است که در اردبیل کرایه تاکسی و سایر وسایط نقلیه عمومی به نسبت سایر استان ها پایین است در حالی که در دو سال اخیر با نرخ گذاری های جدید کرایه تاکسی دو تا سه برابر نیز شده است.

یکی از شهروندان اردبیلی که به شدت از نابسامانی قیمت ها و هرج و مرج رخ داده در این حوزه گله مند است، به خبرنگار ایسنا، گفت: تاکسیداران قیمت های مختلف و سلیقه ای را در جابجایی مسافران و دریافت کرایه اعمال کرده و به آن عمل می کنند که در این میان این تفاوت قیمت تا 500 تومان نیز می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خودسرانه نرخ حمل و نقل عمومی در اردبیل

افزایش خودسرانه نرخ حمل و نقل عمومی در اردبیل