مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 23:002019-12-14اجتماعي

پدیده اجاره مجوز مدارس غیردولتی و برخورد با متخلفان


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تخلفاتی مبنی بر واگذاری مجوز تاسیس مدارس غیردولتی با انگیزه تجاری گفت: با متخلفینی مواجه شده ایم که مجوز مدرسه را واگذار می کنند.

- به عنوان مثال یک همکار فرهنگی که حائز شرایط بوده آمده و مجوز تاسیس مدرسه گرفته اما آن را به یک سرمایه گذار واگذار کرده است.

مجتبی زینی وند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفاتی مبنی بر واگذاری مجوز تاسیس مدارس غیردولتی با انگیزه تجاری اظهار کرد: با متخلفینی مواجه شده ایم که مجوز مدرسه را واگذار می کنند.

به عنوان مثال یک همکار فرهنگی که حائز شرایط بوده، آمده و مجوز تاسیس مدرسه گرفته اما آن را به یک سرمایه گذار واگذار کرده است و آن سرمایه گذار هم انتظار سوددهی دارد.

وی افزود: هرچند مدارس با توجه به وضعیت اقتصادی که از حیث اجاره، حق التدریسها، هزینه بیمه معلمان و غیره وجود دارد به سوددهی نمی رسند، اما متاسفانه آنها که این اقدام را انجام می دهند نهایت دو سه سال کار می کنند و اگر هم مدرسه به علت تخلف تعطیل شوند برایشان چندان مهم نیست.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به برخی مشکلات مدارس غیردولتی گفت: به عنوان مثال موسس باید ماهانه به ازای هر معلم حدود 500 هزار تومان حق بیمه بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده اجاره مجوز مدارس غیردولتی و برخورد با متخلفان

پدیده اجاره مجوز مدارس غیردولتی و برخورد با متخلفان