مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 22:152019-12-14دانش

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درحکم قانون است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مصوبات شورا درحکم قانون است گفت: در 35 سال گذشته حدود 2 هزار و 300 مصوبه در قالب 28 سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی به امضا رسیده است.

- ، سعید رضا عاملی در استودیوی نگاه یک شبکه اول سیما افزود: بخشی از خدمات شورای عالی انقلاب فرهنگی خدمات تأسیسی است که از آن میان می توان به مؤسسات و نهاد های جدید در حوزه علمی و فرهنگی که پس از انقلاب اسلامی پدید آمده اشاره کرد.

وی تصریح کرد: فرهنگستان هنر، فرهنگستان علوم، فرهنگستان علوم پزشکی و همچنین فرهنگستان فرهنگ و زبان و ادب پارسی از جمله مؤسسات ایجاد شده شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

او گفت: از ستاد های علم و فناوری به ثبت رسیده و ایجاد شده شورای عالی انقلاب فرهنگی می توان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و ذیل این معاونت ستاد هایی تصویب شده اند که به عنوان ریل گذاری جدید در حوزه علم و فناوری محسوب می شوند و ستاد نانو فناوری و ستاد زیست فناوری از آن دسته هستند.

آقای عاملی افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران جزء هفت کشور تأیید کننده استاندارد تولیدات نانو در سراسر جهان محسوب می شود در ستاد زیست فناوری هم می توان گفت: این ستاد حدودیک میلیارد و 300 میلیون دلار ارزآوری برای کشور داشته است و ایران در این حوزه در رتبه 12 جهان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درحکم قانون است

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درحکم قانون است