مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 22:152019-12-14اقتصادي

جدیدترین اطلاعات درباره کیک های مشکوک


به گفته دبیر انجمن صنایع بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران؛ بحث قاچاق به عنوان هدف جاسازی قرص در کیک ها مطرح نیست، چرا که تاکنون آزمایش ها نشان داده، - قرص های جاسازی شده، قرص های معمولی خانگی بوده و اثری از ترامادول و راوانگردان در آن ها پیدا نشده است.

جمشید مغازه ای در گفت وگو با ایسنا، از بررسی انبارهای کیک از سوی نهادهای نظارتی در استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرمان خبر داد و گفت که تاکنون، بعد از بررسی صدها کارتن کیک؛ محصولی حاوی قرص در این انبارها پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه طبق جدیدترین اطلاعات، شبکه ای خارج از خط تولید و توزیع اقدام به جاسازی قرص در کیک ها کرده است، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست دقیقاً در کدام استان ها کیک های آلوده به قرص وجود دارد.

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران در ادامه موضوع جاسازی قرص در کیک ها را یک مسئله امنیتی توصیف کرد و گفت: به نظر می رسد افرادی به دنبال تخریب صنعت غذا یا تشویش اذهان عمومی هستند و این موضوع باید توسط نهادهای امنیتی پیگیری شود.

مغازه با تاکید بر اینکه جاسازی قرص در شبکه توزیع قانونی همچون شرکت های پخش و شبکه های مویرگی کارخانه ها اتفاق نیفتاده است، تصریح کرد: جاسازی قرص بیشتر در کیک های لایه ای با بسته بندی های آسان تر اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین اطلاعات درباره کیک های مشکوک

جدیدترین اطلاعات درباره کیک های مشکوک