مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 21:102019-12-14اجتماعي

لزوم توجه به آموزش و مهارت کنترل خشم


یکی از موارد مهمی که باید تمام دستگاه ها و خانواده ها به آن توجه ویژه داشته باشند، بحث آموزش و مهارت کنترل خشم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو در نشست هم اندیشی فرهنگی و اجتماعی با موضوع تدوین برنامه راهبردی کاهش آسیب های اجتماعی استان اردبیل با محوریت خشونت که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مواردی که باید به آن توجه ویژه کرد بحث آموزش و مهارت کنترل خشم است که باید در داخل خانواده ها، ادارات مختلف، آموزش و پرورش در روی آن کار شود.

وی با اشاره به دیگر عوامل تاثیرگذار در بحث خشونت، افزود: محیط های شهری باید محیط های آرامش بخش باشد تا به عنوان یک محل تاثیرگذار در آرامش و آسایش شهروندان باشد که باید در زمینه های گسترش فضای سبز، رنگ آمیزی و مسائل ترافیکی کارشناسی انجام شود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: قرار است تا در جلسه بعد راهکارهای اجرایی و سهم تمام دستگاه و نهادهای اجرایی و مردمی در این خصوص مشخص شود تا ضمن تدوین برنامه مدون دو الی سه ساله خشونت در استان اردبیل کاهش معناداری پیدا کند.

بهنام جو گفت: بایستی با استفاده از کلاس های آموزشی تخصصی و مشاوره بر روی معضل طلاق، خشونت و دیگر آسیب های اجتماعی کار شود تا این مشکلات در جامعه به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به آموزش و مهارت کنترل خشم

لزوم توجه به آموزش و مهارت کنترل خشم