مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 20:002019-12-14سياسي

پیشرفت 90 درصدی پروژه ساخت تصفیه خانه سراوان


شهردار رشت با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه شیرآبه سراوان از سه ماهه گذشته، گفت: این پروژه دارای پیشرفت 90 درصدی است و دی ماه امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر حاج محمدی شنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه گیلان از محل دفن زباله سراوان با اشاره به اینکه 35 سال دپوی زباله در این منطقه می گذرد، اظهار کرد: با نظارت همگانی و برنامه ریزی مستمر در شهرداری طرحی برای از بین بردن بوی بد و حشرات مزاحم در این منطقه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ساخت تصفیه خانه شیرابه سراوان نیز از سه ماه گذشته آغاز و امروز از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است، افزود: در همین راستا 45 هزار متر مربع خاکبرداری و 25 هزار متر مکعب مخلوط ریزی انجام شده است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه این تصفیه خانه دی ماه امسال به بهره برداری می رسد، گفت: با نصب سوله ها و تجهیزات جدید انتظار می رود تا هفته آتی شاهد کاهش انباشت زباله در این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه 7 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در سال 95 اختصاص یافته و 25 درصد قرارداد اوایل امسال برای پروژه هزینه شده است.

حاج محمدی با اشاره به ورود دستگاه های زباله کوب به استان گیلان با ظرفیت 100 تن زباله در روز، تصریح کرد: این پروژه ظرفیت 300 پردازش زباله را دارد که به دبنال افزایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی پروژه ساخت تصفیه خانه سراوان

پیشرفت 90 درصدی پروژه ساخت تصفیه خانه سراوان