مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 18:562019-12-14سياسي

تسهیلات بلاعوض برای تجاری سازی ایده‎های نو سمّ مهلک است


معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هرچند در صورت نیاز و تشخیص مسئولان اگر منابع مالی برای ایده‎های خلاقانه و تجاری سازی آن ها نیاز باشد، - ایسنا/خراسان رضوی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هرچند در صورت نیاز و تشخیص مسئولان اگر منابع مالی برای ایده‎های خلاقانه و تجاری سازی آن ها نیاز باشد، تخصیص می‎یابد اما باید به یاد داشت که تسهیلات بلاعوض برای تجاری سازی ایده‎های نو سمی مهلک است.

پیمان صالحی در جلسه بررسی وضعیت پیشرفت مرکز نوآوری کاشمر عنوان کرد: باتوجه به فعال شدن بیش از پیش مرکز نوآوری و شتاب دهی ترشیز این آمادگی را داریم که به تیم ها و هسته های نوآور فعال در این مرکز از طریق تیم های حرفه‎ای که به عنوان کارگزاران ما به طور حرفه‎ای کار انجام می دهند، خدمات مشاوره‎ای ارائه دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پذیرش صاحبان ایده در مرحله اول مهم است و گاه برخی محدودیت‎ها در ورودی و قبول ایده‎ها دردسرساز می ‏شود به همین دلیل آمادگی داریم بتوانیم خدمات مشاوره‎ای ارائه دهیم و قردادهایی را در این خصوص منعقد کنیم.

صالحی افزود: در صورت تشخیص مسئولان اگر منابع مالی برای ایده‎های خلاقانه و تجاری سازی نیاز باشد، تخصیص می یابد اما پرداخت تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بلاعوض برای تجاری سازی ایده‎های نو سمّ مهلک است

تسهیلات بلاعوض برای تجاری سازی ایده‎های نو سمّ مهلک است