مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 18:262019-12-14بين الملل

استورجن: بریتانیا رفراندوم دیگری برای استقلال اسکاتلند را بپذیرد


وزیر اول اسکاتلند امروز (شنبه) تاکید کرد، نخست وزیر بریتانیا نیاز دارد تا روی واقعیت تمرکز کند و این مساله را به رسمیت بشناسد که حزب ملی اسکاتلندی (SNP) حکم برگزاری رفراندوم دوم استقلال را دریافت کرده است.

- وزیر اول اسکاتلند امروز (شنبه) تاکید کرد، نخست وزیر بریتانیا نیاز دارد تا روی "واقعیت" تمرکز کند و این مساله را به رسمیت بشناسد که حزب ملی اسکاتلندی (SNP) حکم برگزاری رفراندوم دوم استقلال را دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در جریان انتخابات پارلمانی زودهنگام بریتانیا که پنج شنبه گذشته برگزار شد، حزب اس ان پی به 48 کرسی از 59 کرسی اسکاتلند در پارلمان این کشور دست یافت و موجب شد تا نیکولا استورجن، وزیر اول اسکاتلند دوباره درخواست ها برای برگزاری یک رفراندوم دیگر برای استقلال را مطرح کند.

با این حال بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا که حزب محافظه کارش به 80 کرسی اکثریت پارلمان در انتخابات دست یافت و جایگاهش را تقویت کرد، جمعه در تماسی تلفنی به استورجن گفت مخالف برگزاری یک رفراندوم استقلال دیگر است.

استورجن امروز پس از دیدار با حامیانش در شهر داندی، واقع در شرق اسکاتلند در گفت وگو با اسکای نیوز تاکید کرد: قاطعانه به او گفتم که من مقابل مردم موظفم تا یک انتخاب دیگر برایشان فراهم کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استورجن: بریتانیا رفراندوم دیگری برای استقلال اسکاتلند را بپذیرد

استورجن: بریتانیا رفراندوم دیگری برای استقلال اسکاتلند را بپذیرد