مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 18:262019-12-14سياسي

انتخاب معتمدین اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان اصفهان


انتخابات، تجلی حضور مردم و تعیین سرنوشت خودشان است و از نقش و جایگاه والایی در پیشبرد امور و حل مسائل و مشکلات جامعه در ابعاد مختلف برخوردار است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: انتخابات، تجلی حضور مردم و تعیین سرنوشت خودشان است و از نقش و جایگاه والایی در پیشبرد امور و حل مسائل و مشکلات جامعه در ابعاد مختلف برخوردار است.

حسین سیستانی شامگاه شنبه در جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان اصفهان، با تأکید بر اهمیت سلامت و امانتداری در برگزاری انتخابات، اظهار کرد: مجریان، ناظران و همه دست اندرکاران انتخابات باید با رعایت مر قانون و حرکت بر مدار قانون عمل کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، وی بر لزوم بسترسازی مناسب جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری، تأکید کرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور و توطئه های بسیار علیه انقلاب و نظام، مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف بالاخص انتخابات باعث حفظ و تقویت نظام و کشور شده و آن را در مقابل توطئه های شوم دشمنان بیمه می کند.

فرماندار اصفهان با اشاره به موادی از قانون انتخابات کشور در خصوص انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب معتمدین اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان اصفهان

انتخاب معتمدین اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان اصفهان