مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 17:002019-12-14دانش

میز ارتباط صنعت با جامعه در دانشگاه شهرکرد راه اندازی شد


محسن مبینی، معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ارتباط صنعت با دانشگاه گفت: به منظور گسترش ارتباط صنعت با جامعه، - معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد گفت: به منظور گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، میز ارتباط صنعت با جامعه در دانشگاه راه اندازی شد.

محسن مبینی، معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ارتباط صنعت با دانشگاه گفت: به منظور گسترش ارتباط صنعت با جامعه، دانشگاه شهرکرد جزو اولین دانشگاه هایی است که شیوه نامه اجرایی را با حضور اساتید در سال 98 تصویب کرده است.

مبینی در ادامه مطرح کرد: 3 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه از فرصت حضور در بخش های صنعت و جامعه با رویکرد جدید وزارت علوم استفاده کرده و در دوره های فرصت مطالعاتی شرکت کردند.

معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: این دانشگاه در حال افزایش ارتباط با مجموعه صنایع استانی، ملی و بخش های مختلف جامعه است.

وی گفت: با تغییر اسم دفتر ارتباط دانشگاه با صنعت به دفتر ارتباط صنعت با جامعه، می توانیم در کل صنایع و بخش های مختلف جامعه ورود و مشکلات آن را حل کنیم.

دانشگاه شهرکرد رویکرد خوبی در این زمینه داشته و تعداد قرارداد ها و تفاهم نامه های ما با بخش های مختلف جامعه و صنعت رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز ارتباط صنعت با جامعه در دانشگاه شهرکرد راه اندازی شد

میز ارتباط صنعت با جامعه در دانشگاه شهرکرد راه اندازی شد