مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:352019-12-14سياسي

شهیدان مفتح و مطهری؛ پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه


معاون سیاسی استاندار گیلان به مجاهدت های شهیدان مفتح و مطهری که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بودند اشاره کرد و گفت: این دو عالم فرزانه، - ایسنا/گیلان معاون سیاسی استاندار گیلان به مجاهدت های شهیدان مفتح و مطهری که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بودند اشاره کرد و گفت: این دو عالم فرزانه، در جهت اشاعه اندیشه های امام راحل در وحدت حوزه و دانشگاه تلاش کردند.

محمود قاسم نژاد در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پس از استقرار نظام جمهوری ایران از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب و سپس رهبری معظم مورد تاکید قرار گرفته، وحدت بین حوزه و دانشگاه بوده است.

وی به مجاهدت های شهیدان مفتح و مطهری که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بودند اشاره کرد و گفت: این دو عالم فرزانه، در جهت اشاعه اندیشه های امام راحل در وحدت حوزه و دانشگاه تلاش کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه وحدت بین اقوام، فرق و مذاهب ایران خار چشم دشمنان نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: تعامل و هم افزایی هر دو قشر حوزوی و دانشگاهی، امری ضروری است که همه مسئولان و صاحبان اندیشه باید در جهت اشاعه آن همت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان مفتح و مطهری؛ پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه

شهیدان مفتح و مطهری؛ پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه