مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-14ورزشي

نگاهی کامل به افتخارت و کارنامه دوران بازیگری و مربیگری کارلتو+عکس


سر مربی سر شناس ایتالیایی بعد از اخراج از سمت مربیگری ناپولی در آستانه حضور روی نیمکت توپچی های لندن قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ناپولی در ابتدای فصل گذشته سکان هایت خود را به مربی سرشناس ایتالیایی، کارلو آنچلوتی سپرد و در نهایت پس از یک فصل پر فراز و نشیب ناپلی ها سری آ را با حضور در رتبه دوم و باختن قافیه به یوونتوس در کورس قهرمانی به پایان رساند.

با آغاز فصل 2019/20 ناپولی در بازار نقل و انتقالات تحرک قابل توجهی نداشت و در حالی  هفته پانزدهم لیگ به پایان رسیده بود با 21 امتیاز در رتبه هفتم حضور دارد.

با این نتایج همگان برای اخراج آنچلوتی از ناپولی لحظه شماری می کردند و این اتفال دقایقی پس از صعود ناپولی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نظر مالک جنجالی باشگاه اورلیو دی لورنتیس رخ داد و به فاصله چند ساعت کاری گنار گتوزو جایگزین استاد خود در ناپولی شد.

در حال حاضر کارلتو گزینه اصلی هدایت آرسنال به حساب می آید و بر اساس خب رسانه های اروپا و سایت اسکای اسپور وی یک گام با نیمکت توپچی ها فاصله دارد.

به همین مناسبت نگاهی کلی به افتخارات کارلتو در دوران بازیگری و مربیگری می اندازیم: افتخارات دوران بازیگری: آاس رم، قهرمانی سری آ و 4 قهرمانی کوپا ایتالیا آث میلان /سری آ دو قهرمانی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی کامل به افتخارت و کارنامه دوران بازیگری و مربیگری کارلتو+عکس

نگاهی کامل به افتخارت و کارنامه دوران بازیگری و مربیگری کارلتو+عکس