مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-14سياسي

نخبگان روش خود را اسلامی کنند


معاون فرهنگی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه لزوم ایجاد جامعه اسلامی، دولت اسلامی است، گفت: بزرگترین کار دانشگاه، حوزه و دولت برقراری عدالت در هر زمینه ای است چرا که برقراری عدالت انگیزه و آرمان برپایی جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه لزوم ایجاد جامعه اسلامی، دولت اسلامی است، گفت: بزرگترین کار دانشگاه، حوزه و دولت برقراری عدالت در هر زمینه ای است چرا که برقراری عدالت انگیزه و آرمان برپایی جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی شامگاه شنبه 23 آذر در نشست نقش نخبگان حوزه و دانشگاه در توسعه عدالت اجتماعی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: در حال حاضر در ابتدای راه دستیابی به عدالت هستیم و لازمه اجرایی شدن آن این است که نخبگان کشور روش خود را اسلامی کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و قسمتی از آن مبنی بر اینکه امید ما به جوانان انقلابی با روحیه انقلابی است که مدیریت کشور را در عرصه های مختلف به دست بگیرند، اضافه کرد: نقص امروز جامعه ما این است که افردای با این طرز تفکر اندک هستند.

صادقی در ادامه اصول ضروری برای برقراری عدالت را برشمرد و خاطرنشان کرد: اصل برابری، بهره مندی از حداقل معیشت، توجه به سرمایه های خدادادی، ظرفیت و توانمندیها، تناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان روش خود را اسلامی کنند

نخبگان روش خود را اسلامی کنند