مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:102019-12-14اقتصادي

پلمب 4 دفتر خدمات مسافرتی متخلف در همدان


معاون گردشکری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از پلمب چهار دفتر خدمات مسافرتی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی خاکسار با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی متخلف، در چهار ماه گذشته چهار واحد متخلف خدمات مسافرتی، با همکاری دایره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب شد.

وی افزود: این واحدها به علت اجاره کانتر، امضای قرارداد یک طرفه، فعالیت خارج از مفاد قرارداد، استفاده نکردن از راهنمای دارای کارت، اجازه امضا به مسئول کانتر و دریافت مبلغ مازاد از تیپ خدمات ابتدا تذکر و مهلت رفع مشکل و در نهایت پلمب شدند.

خاکسار با اشاره به ضوابط برگزاری تورهای مجاز گردشگری نیز بیان کرد: براساس آیین نامه بند ب نظارت بر تاسیسات گردشگری تنها واحدهای دارای مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجاز به برگزاری تورهای سیاحتی و جهانگردی با رعایت ضوابط و مقررات مصوب هستند و فعالیت سایر واحدهای خارج از این چارچوب غیرمجاز بوده و نسبت به جمع آوری و پلمب آنها اقدامات قانونی لازم انجام می شود.

خاکسار خاطر نشان کرد: شهروندان باید از خرید هرگونه خدمات مسافرتی از واحدهای بدون مجوز خودداری کنند چرا که نبود مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 دفتر خدمات مسافرتی متخلف در همدان

پلمب 4 دفتر خدمات مسافرتی متخلف در همدان