مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 16:052019-12-14سياسي

توهین وتهدید در صدر تشکیل پرونده های قضایی مازندران


پنج جرم عمده دراین استان ، بیشترین حجم پرونده های قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارخبرگزاری صداوسیما ی مرکز مازندران، رییس کل دادگستری مازندران درآیین معارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آمل گفت: توهین، تهدید، افترا، ضرب وجرح های عمدی وغیرعمدی پنج جرم عمده دراین استان ، بیشترین حجم پرونده های قضایی را تشکیل داده است.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه پایین بودن آستانه تحمل وصبرکمتر مردم باعث بروز جرائم مختلف می شود افزود: با کمی صبر وحوصله بیشتر می توان بسیاری از این جرائم که حتی باعث وقوع قتل هم شده، پیشگیری کرد.

وی به نگاه مهربانانه دستگاه قضایی برای برخورد با پرونده های از این دست اشاره کرد و از مردم خواست با فراهم نکردن زمینه حضور خود در زندان ها سعی کنند بیشتر از خود مراقبت کنند ومرتکب جرم وخطایی نشوند.

رییس کل دادگستری مازندران همچنین با تاکید براینکه درمجموعه قضایی به خصوص درمدیریت فعلی، تکریم ارباب رجوع وصاحبان پرونده های قضایی ضروری و از وظایف مهم مجموعه دادگستری ودادستانها نظارت جدی بر این امور است از وظایف عمده ومحوری دادستان را رسیدگی به امور زندانیان دانست وگفت: مدیران مجموعه های قضایی ودادستانها باید نسبت به معرفی افراد به زندان حتی کمتر از یک روز، احتیاط کنند تا افراد پیش از صدور رای قطعی به زندان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین وتهدید در صدر تشکیل پرونده های قضایی مازندران

توهین وتهدید در صدر تشکیل پرونده های قضایی مازندران