مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 15:552019-12-14ورزشي

ذوب آهن در دوراهی اخراج یا ابقای منصوریان


مهلت پنج بازی و 10امتیازی منصوریان امروز با تساوی مقابل گل گهر به پایان رسید و باید دید آیا مدیران ذوب آهن تمایلی به ادامه همکاری با این سرمربی خواهند داشت یا خیر.

- ایسنا/اصفهان مهلت پنج بازی و 10امتیازی منصوریان امروز با تساوی مقابل گل گهر به پایان رسید و باید دید آیا مدیران ذوب آهن تمایلی به ادامه همکاری با این سرمربی خواهند داشت یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مهلت پنج دیدار اش با بازی برابر گل گهر تمام شد و اکنون اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باید در خصوص وضعیت او تصمیم گیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرایط ماندن علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست برابر ماشین سازی تبریز در هاله ای از ابهام رفت.

هیئت مدیره باشگاه در جلسه 5 ساعته با این مربی نام آشنای فوتبال ایران به تفاهمی برای ابقای او در این سمت رسیدند.

در این جلسه توسط هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ذوب آهن مقرر شد تا به طور مشروط و با توجه به تعهدات علیرضا منصوریان به هیئت مدیره، حداکثر تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با او فرصت دهند.

شرط ماندگاری منصوریان کسب حداقل 10 امتیاز در 5 بازی آینده تیمش بود و در صورتی که نتواند موفق به کسب این امتیازات شود کل مبلغ قرارداد خود را به باشگاه بخشیده و از سمت سرمربیگری این تیم اصفهانی برکنار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن در دوراهی اخراج یا ابقای منصوریان

ذوب آهن در دوراهی اخراج یا ابقای منصوریان