مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 15:552019-12-14سياسي

وحدت ایران و عراق باید با دیپلماسی مردم تحکیم شود


وحدت ایران و عراق باید با دیپلماسی مردم تحکیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر امروز شنبه در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی در استان کرمانشاه این استان را یکی از استانها با سبقه طولانی در تردد زوار عتبات عالیات معرفی کرد و اظهار داشت: در طول 1400سال گذشته 2 مرز شلمچه و خسروی را برای ارتباط با کشور عراق داشتیم که همواره خسروی مرز اصلی ما برای تردد به کربلا بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: مرز خسروی نه تنها یکی از راحت ترین و نزدیکترین مرزها به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات است بلکه یک مرز بین المللی محسوب می شود.

وی راه آهن کرمانشاه را فرصت خوبی برای راحتی تردد زوار عنوان کرد و گفت: با آینده نگری 100 ساله و ماندگار باید به این موقعیت نگاه کرد و در اسرع وقت مشکلات آن مرتفع شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: رعایت تقوای الهی و همراهی با ولایت فقیه و علما ما را به مسیر روشن می کشاند و تبلیغات دشمنان اسلام را بی تاثیرمی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام زیارت امام حسین (ع) و راهپیمایی اربعین را یکی از فرصت های ایجاد شده در انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب فرصت های جدیدی در همه زمینه ها برای کشور ایجاد کرد که عاشورا و زیارت امام حسین(ع) با این عظمت یکی از آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت ایران و عراق باید با دیپلماسی مردم تحکیم شود

وحدت ایران و عراق باید با دیپلماسی مردم تحکیم شود