مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-14اجتماعي

بارش سنگین باران در استان بوشهر/ ارتفاع موج دریا به 3 متر می رسد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از بارش شدید باران در سطح استان بوشهر طی روزهای آینده خبر داد و گفت: افزایش ارتفاع موج دریا و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به استان بوشهر شاهد شروع بارش ها از یکشنبه و تشدید بارش ها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با فعالیت سامانه شاهد بارش سنگین باران، گاهی رگبار شدید باران، رعد و برق ، وزش باد بسیار شدید و گاهی طوفان با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج به یش از سه متر، بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: منطقه اثر این سامانه در سطح استان و خلیج فارس به ویژه مناطق جنوبی و مرکزی خلیج فارس و نیمه جنوبی استان یعنی دیر، کنگان، عسلویه، منطقه ویژه پارس جنوبی، جم و دشتی و بخش هایی از دشتستان، بوشهر و تنگستان است.

وی از پیش بینی آبگرفتگی شدید معابر عمومی و اختلال در ترددهای شهری خبر داد و اضافه کرد: با فعالیت این سامانه سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی، جاری شدن سیلاب در مناطق جنوبی و دشت های استان دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین باران در استان بوشهر/ ارتفاع موج دریا به 3 متر می رسد

بارش سنگین باران در استان بوشهر/ ارتفاع موج دریا به 3 متر می رسد