مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:552019-12-14سياسي

جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می شود


معاون طرح و برنامه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح با هدف تقدیر از نخبگان علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان جنوبی خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی معاون طرح و برنامه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح با هدف تقدیر از نخبگان علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این جشنواره در 27 آذرماه با حضور حدود 300 نفر از نخبگان علمی و پژوهشی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می شود.

سرهنگ دوم عباس خسروی، امروز شنبه 23 آذر در نشست خبری با بیان اینکه علم و فناوری یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: در هفته پژوهش 30 برنامه به صورت مشترک در رده های مختلف نیروهای مسلح خراسان جنوبی و همچنین 184 برنامه در بخش های مختلف نیروهای مسلح استان برگزار می شود.

رییس شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه تجربه نگاری ویژه افرادی که در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی و یا فرهنگی تجربیات ارزشمندی دارند از جمله این برنامه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسروی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدایی که در عرصه پژوهش فعالیت هایی داشته اند، تقدیر از سربازان دانش پژوه و برگزاری مسابقه اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برگزار می شود