مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:302019-12-14سياسي

غلات آلوده ای که الکل می شود.+ آلبوم


روزانه 15 تا 20 هزار لیتر الکل صنعتی و دارویی در تنها کارخانه تولید الکل صنعتی از غلات آلوده و تاریخ مصرف گذشته کشور در گیلان ، تولید می شود.

- مرکز گیلان ؛ چندی پیش ماجرای توقیف ذرت های آلوده در بندر امام خمینی، حسابی خبرساز شد.

خبری که زمزمه هایش از اواخر سال 96 با اعلام وجود 120 هزار تن ذرت آلوده وارداتی به گوش رسید و بعد از مدتی نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از وجود یک محموله 140هزار تنی ذرت آلوده در انبارها خبر داد.

البته برخی از رسانه ها هم این مقدار را 145 هزار تن اعلام کردند ؛ خبرهایی که نگرانی و هشدار برخی از مردم و کارشناسان بهداشت و سلامت را در پی داشت.

آنطور که از گوشه و کنار به گوش می رسید ، برخی مجلسی ها از ورود بخشی از این محموله ذرت آلوده به کشور ابراز نگرانی کردند و از سوی دیگر سازمان استاندارد و گمرک، از قرنطینه شدن این محموله ذرت آلوده خبر دادند.

چنبره نگرانی سم آفلاتوکسین بر سر انبارهای ذرت آنطور که رییس سازمان ملی استاندارد ایران پیش از این در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرده بود : یکی از مشکلات محموله ذرت های آلوده وارداتی، وجود سم خطرناک آفلاتوکسین بود که بر اساس آزمایش های انجام شده، برای سلامتی انسان مضر است و مقدار سم موجود در این محموله هم بیشتر از استاندارد تعریف شده برای خوراک دام اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلات آلوده ای که الکل می شود.+ آلبوم

غلات آلوده ای که الکل می شود.+ آلبوم