مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-14اقتصادي

مردم گلستان در اجرای طرح کاداستر جلوتر از دولتی ها هستند


مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان با اشاره به اینکه مردم گلستان در اجرای طرح کاداستر جلوتر از دولتی ها هستند، گفت: 70 درصد مردم و حدود 50 درصد دولتی ها در این طرح مشارکت داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جعفر مفیدی ظهر شنبه در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم گلستان اظهار کرد: اجرای طرح کاداشتر در گلستان از سال1386 آغاز شده و تاکنون 70 درصد مردم و حدود 50 درصد دولتی ها در اجرای این طرح مشارکت داشته اند.

وی با این توضیح که هم اکنون 24 گیرنده متحرک و سه گیرنده ثابت برای ارسال تحصیحات مختصات ماهواره ای در استان استقرار یافته است، افزود: بیش از یک میلیون و 133 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی استان در بانک کاداستر استان جانمایی و 487 هزار هکتار از آن تثبیت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان از جانمایی 13 قطعه محوطه باستانی گلستان به مساحت 16 هکتار خبر داد و اضافه کرد: 448 هزار و 683 قطعه نقشه کاداستر در حریم شهرها و روستاهای استان تهیه شده و در بانک اطلاعاتی جانمایی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 135 هزار و 732 قطعه از املاک حوزه ثبتی استان در سیستم کاداستر با مشخصات UTM به ثبت رسیده که قابلیت صدور سند دارد، ادامه داد: تاکنون یک هزار و 647 هکتار از محدوده بافت های فرسوده استان، 713 مورد از سکونتگاه های غیررسمی به مساحت یکهزار و 327 هکتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گلستان در اجرای طرح کاداستر جلوتر از دولتی ها هستند

مردم گلستان در اجرای طرح کاداستر جلوتر از دولتی ها هستند