مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:462019-12-14دانش

کارمندان کلیدی شرکت های دانش بنیان سرباز امریه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از تمهیدات ویژه ای که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری مراجع ذیصلاح در نظر گرفته شده است، - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به کارمندان کلیدی شرکت های دانش بنیان سهمیه امریه سربازی می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از تمهیدات ویژه ای که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری مراجع ذیصلاح در نظر گرفته شده است، استفاده شرکت های دانش بنیان از تسهیلات معافیت سربازی است.

با مساعدت این نهاد ها و پیگیری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دو امکان امریه و پروژه جایگزین خدمت، از جمله راهکار های هستند که امکان استفاده شرکت های دانش بنیان را از این خدمت فراهم می سازد.

سال 1397 تسهیلاتی در موضوع سربازی برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شد که مهم ترین آن ها حفظ نیرو های کلیدی شرکت های دانش بنیان و همچنین استفاده از نیروی انسانی ارزان در قالب نظام وظیفه تخصصی بود.

با توجه به اینکه ممکن است شرکت های دانش بنیان در مراحلی از کار تحقیق و توسعه و یا تولید، نیاز مبرمی به برخی شاغلین کلیدی خود داشته باشند، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان کلیدی شرکت های دانش بنیان سرباز امریه می شوند

کارمندان کلیدی شرکت های دانش بنیان سرباز امریه می شوند