مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:452019-12-14اجتماعي

ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش جامعه الزهرا(س) آغاز شد


رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون جامعه الزهرا(س) از 23 آذرماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد که ویژه طلاب ایرانی است.

- قم - رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون جامعه الزهرا(س) از 23 آذرماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد که ویژه طلاب ایرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه زمان دریافت کارت شرکت در آزمون از یکم تا هشتم اسفندماه است، افزود: آزمون در نهم اسفندماه امسال برگزار می شود.

معاون پذیرش جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: این آزمون در سراسر کشور برگزار می شود مگر اینکه در برخی استان ها تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب نرسد.

وی گفت: در تلاشیم که نتایج آزمون 25 فروردین ماه اعلام شود و زمان مصاحبه نیز هنگام اعلام نتایج آزمون به اطلاع پذیرفته شدگان می رسد.

حجت الاسلام عمرانی فر اظهار داشت: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا(س) و انتخاب منوی پذیرش و یا با ورود سامانه پذیرش ثبت نام کنند.

وی گفت: داوطلبان در صورت ابهام در نحوه ثبت نام ابتدا به سامانه پشتیبانی سنجش و پذیرش مراجعه کنند و در صورت مرتفع نشدن ابهامات از روز شنبه تا چهارشنبه روزهای ثبت نام از ساعت 10 تا 12 با شماره 02532112222 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش جامعه الزهرا(س) آغاز شد

ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش جامعه الزهرا(س) آغاز شد