مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-14اقتصادي

واگذاری خودرو های پیش فروش شده با استاندارد یورو 5


معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو: خودرو های پیش فروش سال آینده‏، قطعا با رعایت استاندارد های زیست محیطی سال 99 تحویل می شود.

- معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به پیش فروش چند مدل خودرو توسط شرکت ایران خودرو و اعتراض سازمان محیط زیست به این موضوع گفت: خودرو های پیش فروش سال آینده‏، قطعا با رعایت ضوابط و استاندارد های زیست محیطی، سال 99 تحویل مشتریان خواهد شد.

اهورا گلیاری افزود: بر اساس قوانین و مقررات جاری، ایران خودرو با توجه به اجرای تعهدات معوقه خود به مشتریان، مجوز پیش فروش جدید را از کمیته خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده اخذ کرد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مقررات جاری کشور، ایران خودرو مقدمات و مجوز های لازم پیش فروش را اخذ کرده است و نیازی به اخذ مجوز از سازمان محیط زیست نبوده است گفت: در سال آینده خودرو های جدید باید استاندارد یورو 5 را داشته باشند و ما هم طبق سال های گذشته مجری همه این ضوابط و استاندارد ها خواهیم بود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اطمینان به خریداران خودرو ها در خصوص شماره گذاری خودروی خریداری شده افزود: اگر خودرویی فاقد این استاندارد ها باشد قطعا پلاک نخواهد شد و این درحالی است که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری خودرو های پیش فروش شده با استاندارد یورو 5

واگذاری خودرو های پیش فروش شده با استاندارد یورو 5