مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:362019-12-14فناوري

عقد قرار داد همکاری اسنپ و تپ سی با شهرداری قم


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری قم گفت: دو شرکت تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی با شهرداری قم قرار داد همکاری امضا کردند و ماکسیم نیز در حال مذاکره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرتضی عزتی ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی که در شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه از دی ماه سال جاری نخستین مرحله پرداخت الکترونیکی در سازمان تاکسیرانی شهرداری قم آغاز به کار می کند، اظهار کرد: در اجرای این طرح، پرداخت کرایه تاکسی بر مبنای پیمایش توسط گوشی های تلفن همراه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی کرایه ها از جمله  دغدغه های شهروندان قمی محسوب می شود، تصریح کرد: با الکترونیکی شدن پرداخت ها بخش مهمی از مشکلاتی که در حال حاضر در ارتباط با پرداخت کرایه ها وجود دارد از بین می رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری قم با تاکید براینکه مراحل اجرای طرح جامع حمل و نقل بار از اردیبهشت ماه سال جاری  در شورای عالی ترافیک کشور به تصویب رسیده اما هنوز به شهرداری قم ابلاغ نشده است، گفت: پس از اینکه مصوبه ذکر شده به صورت رسمی ابلاغ شود سازمان مستقل حمل و نقل بار درشهر قم نیز تشکیل و بر فعالیت وانت بارها نیز به صورت جدی نظارت خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرار داد همکاری اسنپ و تپ سی با شهرداری قم

عقد قرار داد همکاری اسنپ و تپ سی با شهرداری قم