مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:362019-12-14اقتصادي

آب منطقه ای باید 500 چاه آب غیر مجاز را پلمب کند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: در استان اصفهان مصرف آب های زیرزمینی 500 تا 600 میلیون مترمکعب بوده که بیشتر از آن آبی است که به زمین نفوذ می کند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: در استان اصفهان مصرف آب های زیرزمینی 500 تا 600 میلیون مترمکعب بوده که بیشتر از آن آبی است که به زمین نفوذ می کند.

مسعود میرمحمد صادقی ظهر امروز (شنبه) در دیدار با کشاورزان شهرستان اردستان، اظهار کرد: شورای امنیت کشور در سال 1392 بر اساس گزارش هایی که دریافت کرده بود تشکیل جلسه داد و تصویب کرد که سطح آب زیرزمینی در نقاط مختلف کشور به شدت در حال فرونشست است و احساس خطر شد.

وی با بیان اینکه استفاده کشاورزان از ذخیره آب زیرزمینی در کشور بسیار زیاد است، افزود: در استان اصفهان مصرف آب های زیرزمینی 500 تا 600 میلیون مترمکعب بوده که بیش از آن آبی است که به زمین نفوذ می کند، این در حالی است که عملاً از ذخیره آب های زیرزمینی استفاده می کنیم که اگر به همین صورت پیش رود خسارت های جبران ناپذیری را متحمل می شویم که یکی از آن فرونشست زمین است.

در حال حاضر موضوع فرونشست زمین را در غرب استان اصفهان به شدت داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه شهرستان اردستان به عنوان منطقه نمونه استفاده از کنترل های هوشمند است که باعث مزیت خود کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب منطقه ای باید 500 چاه آب غیر مجاز را پلمب کند

آب منطقه ای باید 500 چاه آب غیر مجاز را پلمب کند