مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-14ورزشي

گل کوچک خودروسازها در شهرقدس/ عصبانیت و خوشحالی کالدرون با شال قرمز


بازیکنان سایپا برای گرم کردن خود برای ورود به زمین به عنوان یار تعویضی، از دروازه های یک متری معروف به گل کوچک بهره بردند.

- "گل کوچک" خودروسازها در شهرقدس/ عصبانیت و خوشحالی کالدرون با شال قرمز بازیکنان سایپا برای گرم کردن خود برای ورود به زمین به عنوان یار تعویضی، از دروازه های یک متری معروف به "گل کوچک" بهره بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر شاگردان کالدرون تمام شد.

ابراهیم صادقی برای تغییر روند بازی و جبران گل خورده، بازیکنان نیمکت نشین تیمش را برای گرم کردن به پشت دروازه فراخواند که آن ها با استفاده از یک دروازه یک متری که در هنگام بازی “گل کوچک” مرسوم است، برای تعویض در نیمه دوم آماده شدند.

برخلاف خط حمله پرسپولیس که بارها مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت، سید جلال حسینی با واکنش های خوب در دفاع از دروازه تیمش برای چندین مرتبه تشویق شد.

لو دادن توپ توسط علی علیپور در حین ضد حمله خطرناک سرخپوشان، صدای هواداران خودی را در آورد و عده ای به این بازیکن فحاشی کردند.

اشتباهات متعدد پرسپولیس در نیمه هجومی، موجب از کوره در رفتن کالدرون هم شد و او با عصبانیت و حرکات دست به بی دقتی بازیکنانش واکنش نشان داد و برای باز کردن شال قرمزش تلاش کرد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل کوچک خودروسازها در شهرقدس/ عصبانیت و خوشحالی کالدرون با شال قرمز

گل کوچک خودروسازها در شهرقدس/ عصبانیت و خوشحالی کالدرون با شال قرمز