مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:262019-12-14اقتصادي

مناسب سازی 104 دستگاه اتوبوس برای معلولان در قم


مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم گفت: درحال حاضر 104 دستگاه از اتوبوس های شهری قم برای استفاده معلولان و افراد سالمند مناسب سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیر یزدی ظهر امروز در نشست خبری که در شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمارهای بدست آمده سفر مردم با اتوبوس از 18 درصد درسال های پیشین به 6 درصد کاهش یافته است که جای تامل دارد که در این راستا می شود به خودرو محورشدن شهر قم به عنوان یکی از مهمترین عوامل این اتفاق اشاره کرد.

وی با بیان اینکه براساس طرح جامع ترافیک کشور باید استفاده از اتوبوس برای سفرهای درون شهری در سال های آینده 20 درصد افزایش یابد، تصریح کرد: بعد از اصلاح قیمت مصرف سوخت برحجم سفرهای درون شهری قم با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم در ادامه سخنان خویش به روند مناسب سازی اتوبوس های شهری اشاره کرد و گفت: درحال حاضر 104 دستگاه از اتوبوس های شهری قم برای استفاده معلولان و افراد سالمند مناسب سازی شده است.

وی با تاکید براینکه اتوبوس یکی از کالاهایی است که در نقطه هدف تحریم های اقتصادی قرار گرفته است، تصریح کرد: اورهال کردن اتوبوس های موجود از مهمترین سیاست هایی است که شهرداری قم در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی 104 دستگاه اتوبوس برای معلولان در قم

مناسب سازی 104 دستگاه اتوبوس برای معلولان در قم