مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:272019-12-14حوادث

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در پیشوا


شکارچیان غیرمجاز در پیشوا دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز پیش از اقدام به شکار خبر داد.

امامعلی یگان زاده رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان پیشوا گفت: تاکنون هیچ گونه پروانه شکار و صید در سطح استان تهران صادر نشده است و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا توانست در حین گشت و کنترل اراضی حاشیه شهرستان یک گروه متخلف را مشاهده کند.

امامعلی یگان زاده افزود: پس از تعقیب و گریز دو نفر از آن ها را با یک قبضه سلاح شکاری تک لول و یک قبضه سلاح شکاری دولول پیش از اقدام به شکار دستگیر کرده و نفر سوم هم متواری شد.

وی با تاکید بر اینکه شکار، خرید و فروش، حمل و نگهداری انواع گونه جانوری بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است، گفت: متهمان مذکور با استناد به ماده 15 قانون شکار و صید به جرم شروع به شکار جانوران وحشی به مراجع قضایی معرفی شدند.

یگان زاده افزود: از کلیه شهروندان و دوستداران محیط زیست در خواست می کنم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و یا سامانه 1540 سازمان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در پیشوا

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در پیشوا