مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-14سياسي

دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ کارکردهای بسیاری برای حوزه دارد


دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ کارکردهای بسیاری برای حوزه دارد اما باید بررسی شود که آیا می توان فعالیت های پژوهشی را به بدنه حوزه علمیه نیز توسعه دهیم یا خیر؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی امینی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در مجموعه هیأت امنا شاهد اخلاص و تلاش حجت الاسلام والمسلمین واعظی هستیم که به برکت این تلاش و اخلاص دفتر تبلیغات اسلامی تاکنون توانسته به جایگاه و دستاوردهای مطلوبی برسد.

وی با بیان اینکه مطالعات سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی به نیازهای نظام اسلامی به شیوه مطلوب پاسخ داده است، اضافه کرد: کاری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام می شود در تراز حوزه علمیه از سطوح عالی برخوردار است.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: تولید نشریاتی با زبان و ادبیات مناسب که بتواند نشان دهنده دیدگاه اسلام به ویژه مذهب شیعه باشد باید در دستور کار قرار گیرد؛ داشتن نشریاتی فقط به زبان فارسی می تواند در ارتباط گیری ما با جوامع علمی دنیا ایجاد فاصله کند اما بین المللی کردن و ترجمه این نشریات موجب افزایش تاثیرگذاری خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ کارکردهای بسیاری برای حوزه دارد

دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ کارکردهای بسیاری برای حوزه دارد