مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-14سياسي

رییس سازمان برنامه و بودجه 20 سالگی ایسنا را تبریک گفت


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پیامی آغاز بیست سالگی فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را تبریک گفت.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پیامی آغاز بیست سالگی فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام محمدباقر نوبخت خطاب به مدیر عامل ایسنا آمده است: با سلام و مسرت، آغاز بیست سالگی فعالیت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با رعایت اصل انصاف و اولویت های کشور و نیز حقوق مردم و احترام به کرامت انسانی را به آن برادر بزرگوار و مجموعه کارکنان عزیز شاغل در آن رسانه جوان و شاداب و در عین حال پرانرژی را تبریک میگویم.

تردید نمی توان کرد که آن خبرگزاری در طول حیات بیست ساله خود توانسته است منشاء اثر در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی باشد.

از خداوند متعال برای جنابعالی و مجموعه همکاران ارجمند در آن رسانه شریف و متین توفیق روزافزون می خواهم و امیدوارم در هنگامه ای که بیش از هر زمان دیگر به گردش صحیح و سریع اطلاعات نیازمندیم و در افق پیش رو که رشد و توسعه و تعالی ایران عزیز است، با قدرت ادامه طریق کنید .

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان برنامه و بودجه 20 سالگی ایسنا را تبریک گفت

رییس سازمان برنامه و بودجه 20 سالگی ایسنا را تبریک گفت