مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:452019-12-14فرهنگي

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور وزیر ارشاد


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی جشنواره ابوذر، عباس محمدیان از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان خبرداد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی پنجم دی ماه در مشهد با معرفی نفرات برتر برگزار می شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه آیین اختتامیه این جشنواره است.

وی افزود: چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر تا کنون با استقبال اهالی رسانه در خراسان رضوی روبرو شده است به گونه ای که تا کنون تعداد آثار ارسالی از دوره های گذشته بیشتر بوده است.

محمدیان محورهای ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره را این گونه تشریح کرد: عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب ، زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی، رونق تولید، پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی و آسیب های اجتماعی محورهایی است که آثار ارسالی باید در یکی از این محورها در جشنواره شرکت کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: کسانی که آثار آن ها به یکی از محورهای گفته شده مرتبط باشد اما در رسانه ای منتشر نشده باشد نیز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور وزیر ارشاد

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور وزیر ارشاد