مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-14بين الملل

اعتراض در عراق به نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای نخست وزیری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که همزمان با مطرح شدن نام محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد احتمالی تصدی پست نخست وزیری عراق، - اعتراض در عراق به نامزدی محمد شیاع السودانی برای نخست وزیری همزمان با گمانه زنی درباره احتمال معرفی محمد شیاع السودانی، نماینده پارلمان عراق برای تصدی پست نخست وزیری این کشور، برخی مناطق عراق جمعه و امروز (شنبه) شاهد تجمعات علیه نامزدی وی بود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که همزمان با مطرح شدن نام محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد احتمالی تصدی پست نخست وزیری عراق، میدان های تظاهرات در این کشور جمعه و شنبه شاهد تظاهرات علیه کاندیداتوری وی بود.

در همین راستا، معترضان عراقی در میدان التحریر در مرکز بغداد و برخی استان های جنوبی عراق مخالفت خود با نامزدی السودانی را اعلام کردند.

مخالفان کاندیداتوری السودانی معتقداند که السودانی پیش از این در مناصب مختلف دولتی حضور داشته و به همین دلیل نمی تواند نخست وزیر مستقلی برای کشورشان باشد.

معترضان عراقی همچنین با اشاره به کناره گیری السودانی از حزب اسلامی الدعوه و فراکسیون ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری مالکی، پلاکارت هایی را در دست داشتند که بر روی آن ها عبارت مستقل نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض در عراق به نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای نخست وزیری

اعتراض در عراق به نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای نخست وزیری