مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:172019-12-14دانش

ربات های کاراتر با اختلاط فناوری و افزایش هوش مصنوعی ساخته می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از ربات انسان نمای سورنا 4 که امروز در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران افتتاح شد، - معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در آینده با اختلاط دانش و فناوری و افزایش هوش مصنوعی تلاش خواهیم کرد ربات های کاراتری بسازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از ربات انسان نمای سورنا 4 که امروز در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران افتتاح شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

وی ادامه داد: حمایت از پروژه هایی که در مرز فناوری هستند و تاثیر مهمی در حال و آینده کشور می گذارند، اولویت ویژه ای برای ما دارند و برای آن برنامه های مهمی داریم.

صالحی افزود: حمایت از ربات انسان نمای سورنا 4 در مرکز طرح های کلان ملی بود و این ربات که نسل اول آن سال 87 ساخته شد یک ماموریت ویژه برای ما به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات های کاراتر با اختلاط فناوری و افزایش هوش مصنوعی ساخته می شوند

ربات های کاراتر با اختلاط فناوری و افزایش هوش مصنوعی ساخته می شوند