مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:062019-12-14اقتصادي

کمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسدالله کارگر در پاسخ به این سوال که آیا کمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین میوه شب یلدا نداریم، گفت: ممکن است تنها در برخی از اقلام با نوسان قیمتی مواجه شویم که به طور کل این نوسان قابل توجه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسدالله کارگر در پاسخ به این سوال که آیا کمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته سال پربرکتی بوده و فراوانی نیز بسیار است و تاکنون مشکلی در زمینه تامین میوه نداشته ایم.

وی با بیان اینکه جز میوه های موز و آناناس و انبه، به واردات وابسته نیستم و قیمت این میوه ها نیز خیلی متغییر نیستند و با نوسان کمی بالا و پایین می شود، خاطرنشان کرد: به طور کل قیمت میوه ها امسال مناسب است و فقط ممکن است در برخی اقلام نوسان داشته باشیم.

البته کمبودی وجود ندارد و شاید تنها این نوسانات مرتبط به هزینه ایاب و ذهاب در روز های نزدیک به شب یلدا باشد، که به طور کل قابل توجه نیست.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اضافه کرد: اگر در روز های منتهی به شب یلدا در میدان مرکزی عرضه میوه زیاد باشد، طبیعتا قیمت ها ارزان می شود؛ اما اگر عرضه کم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا نداریم

کمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا نداریم