مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-14اقتصادي

توسعه 12 هکتاری خوشه کفش هیدج


بر اساس برنامه ریزی ها و استقبال سرمایه گذاران خرد پیش بینی می شود خوشه کفش هیدج تا سال 1400 اشتغالزایی هزار و 800 نفری ایجاد کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان در ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان با اشاره به قدم های برداشته شده در تشکیل خوشه صنعتی کفش هیدج گفت: آمادهایم تا زیر ساخت های باقی مانده این خوشه در زمینه های، برق، آب و گاز آماده کنیم.

نیک سرشت با اشاره به اهمت برند سازی وصادرات در واحدهای تولیدی افزود: در این خوشه باید با داشتن افق نگاه ه دنبال حلقه نهایی یعنی صادرات محصول باشیم تا بتوانیم به پایداری بلندمدت واحدهای تولید برسیم.

وی پرهیز از نگاه های دولتی در زمینه فعالیت های اقتصادی را یک ضرورت دانست و گفت: اینکه توسط بخش خصوصی این خوشه ایجاد شده جای خوشحالی است وتمام کوشش وتلاش این بخش باید بر توسعه این واحد ها باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان هم تجربه راه اندازی خوشه کفش هیدج را یک فرصت عنوان کرد و گفت: برای ایجاد سایر خوشه ها که مزیت نسبی استان زنجان در زمینه های فرش ، چاقو و مس و روی هستند می توان استفاده کرد وزمینه های جدید خوشه سازی و اشتغال را در استان زنجان فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 12 هکتاری خوشه کفش هیدج

توسعه 12 هکتاری خوشه کفش هیدج