مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-14فناوري

رولند کیبورد و اسپیکر آمازون را تلفیق کرد


شرکت رولند که در زمینه ساخت سازهای الکترونیکی پیشتاز است با تلفیق اسپیکر هوشمند آمازون در سازهای خود امکان تغییر تنظیمات کیبورد را با فرمان های صوتی میسر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، شرکت ژاپنی رولند (Roland) که در حوزه ساخت سازهای الکترونیکی موسیقی فعالیت دارد، فناوری جدیدی ارائه داده که کیبورد را به یک اسپیکر بی نقص الکسا تبدیل می کند.

علاقمندان به زودی می توانند از این فناوری، برای انتخاب صداها روی کیبورد خود استفاده کنند، به روشن کردن مترونوم بپردازند و تنظیمات دیگر را هنگام نواختن با فرمان صوتی کنترل کنند.

بدین ترتیب، دیگر نیازی نیست تا کاربر هنگام نواختن موسیقی، برای تنظیمات انگشتان خود را روی کیبورد حرکت دهد یا از فهرست های دشوار استفاده کند.

این کیبورد، یک ساز قابل حمل با حدود 3 کیلوگرم وزن است که با باتری کار می کند.

رولند، یک اپلیکیشن موسوم به پیانو پارتنر 2 (Piano Partner 2) ارائه داده که قابل نصب روی گوشی های اندروید و iOS است و به کاربر کمک می کند تا ابزار موسیقی را به میل خود کنترل کند.

نمی توان گفت که این فناوری، یک خرید مهم به شمار می رود اما برای کسی که تمایل داشته باشد موسیقی ضبط شده را تمرین کند و تمایلی به استفاده از فهرست های رمزنگاری شده نداشته باشد، ارزشمند خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رولند کیبورد و اسپیکر آمازون را تلفیق کرد

رولند کیبورد و اسپیکر آمازون را تلفیق کرد