مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-14اقتصادي

نهالکاری ها تا اسفند ادامه می یابد


سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: طرح سراسری نهالکاری که از چهاردهم آذر ماه آغاز شده است تا پایان اسفند ماه ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، خسرو شهبازی در سی و ششمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری با اشاره به عوامل مختلف تخریب جنگل ها گفت: علاوه بر تقویت حفاظت از جنگل ها، باید به توسعه آن نیز بپردازیم.

وی تصریح کرد: مردم به توسعه فضای سبز اعتقاد دارند و تاکنون مشارکت خوبی نیز داشته اند و در این راستا دفتر ترویج باید درباره نحوه کاشت نهال و چگونگی حفظ آن باید آموزش های لازم را به جوامع محلی ارائه کند.

سرپرست سازمان جنگل ها، وظایف ترویج و روابط عمومی را در فرهنگ سازی، تبلیغات و اطلاع رسانی سنگین خواند و افزود: از طریق رسانه های گروهی می توان ذهن مردم و افکار عمومی را نسبت به امر نهالکاری و توسعه فضای سبز و درختکاری مهیا کرد.

شهبازی از مدیران منابع طبیعی کشور خواست در برابر هرگونه اقدامات تخریبی به ویژه قطع درختان حساسیت داشته باشند و سریعاً واکنش نشان داده و اقدامات قانونی لازم را انجام دهند.

به گفته وی، سازمان جنگل ها در بخش حفاظت جنگل با بیشترین چالش روبه روبروست و باید حفاظت از جنگل ها و پیشگیری از حریق از طریق فناوری های روز دنیا و بهره گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهالکاری ها تا اسفند ادامه می یابد

نهالکاری ها تا اسفند ادامه می یابد