مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-14دانش

تا چند سال آینده تمام پژوهش هایمان را کاربردی می کنیم


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح پویش در تلاشیم تا چندسال آینده تمامی پژوهش های این دانشگاه را به سمت کاربردی شدن پیش ببریم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح پویش در تلاشیم تا چندسال آینده تمامی پژوهش های این دانشگاه را به سمت کاربردی شدن پیش ببریم.

علی مهراس مهرابی به مناسبت هفته پژوهش در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آمار پایین پژوهش های کاربردی در دانشگاه های کشور، اظهارکرد: درحال حاضر یکی از بزرگترین مشکلاتی که در امر پژوهش در کشور وجود دارد، پژوهش هایی است که کاربردی نیستند و براساس نیازهای داخلی نوشته نشده اند.

وی افزود: در دانشگاه های ایران اساتید زیادی داریم که دانش آموخته دانشگاه های خارجی هستند و در حوزه پژوهش هم بیشتر تلاش می کنند تا دنباله رو و تکمیل کننده پژوهش های انجام شده در این دانشگاه ها باشند، تا اینکه پژوهش هایی برمبنای نیازهای کشور انجام دهند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرمانشاه تصریح کرد: از سوی دیگر مجلات خارجی هم تنها به دنبال چاپ مقالاتی هستند که خروجی و اطلاعات آن مشکلات کشورهایشان را حل کند و برای همین دانشجویان و اساتید ما نیز که در پی چاپ مقالاتشان در مجلات خارجی هستند، بیشتر به این سمت گرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا چند سال آینده تمام پژوهش هایمان را کاربردی می کنیم

تا چند سال آینده تمام پژوهش هایمان را کاربردی می کنیم