مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:282019-12-14سياسي

بهره برداری سالن اجتماعات گلستان شهدا در سال آینده


طبق توافقات قبلی یک سوم هزینه های سالن اجتماعات گلستان شهدا بر عهده مدیریت شهری بود که به خاطر اهمیت موضوع احداث آن را به عهده گرفت.

- علیرضا نصر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موضوع احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا همواره در ادوار گذشته در شوراهای اسلامی شهر مطرح بوده اظهار داشت: شورای اسلامی پنجم و مدیریت شهری با احساس مسئولیت نسبت به اهمیت این موضوع اقدام کرد.

علی رغم اینکه در توافقات قبلی ذکر شده بود که یک سوم هزینه احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا از طریق استانداری و یک سوم از طریق بنیاد شهید و یک سوم از طریق شهرداری تامین شود؛ مدیریت شهری این پروژه را پیش برد.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود مدیریت شهری تامین اعتبار احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا را به عهده گرفت و با اقدامی جسورانه در جهت رفاه و آسایش خانواده معظم شهدا اقدام به آزاد سازی و احداث سالنی درخور مردم شهید پرور شهر اصفهان کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه موضوع پارکینگ و آزادسازی های واحدهای تجاری از مسائل مهم مالی در احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا به همراه داشته است تصریح کرد: با همت شهردار اصفهان و شهردار منطقه شش این پروژه در حال پیشرفت است و امیدواریم سالن اجتماعات گلستان شهدا در شش ماهه ابتدایی سال آینده به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری سالن اجتماعات گلستان شهدا در سال آینده

بهره برداری سالن اجتماعات گلستان شهدا در سال آینده