مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:282019-12-14سياسي

اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» در همدان برگزار شد


اختتامیه پنجمین جشنواره استانی «ابوذر» با حضور پیشکسوتان رسانه همدان و تقدیر از برتر برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین اختتامیه پنجمین جشنواره استانی ابوذر با حضور پیشکسوتان رسانه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و داوران این جشنواره برگزار شد که در آن از برگزیدکان هفت بخش تقدیر به عمل آمد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان همدان در این مراسم با بیان اینکه مهمترین اتفاق پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان راحل بود اظهار کرد: بسیج یک عامل بازدارنده برای تهدیدات دشمن است.

عباس محرمی به حضور بسیج و مردم در دوران دفاع مقدس و فعالیت های جنگ سرد و ثبت لحظات شگفت انگیز اشاره کرد و افزود: امروز نیز در جنگ نرم حضور بسیج رسانه در مقابله تهدیداتی که کشور را مورد هدف قرار داده گسترده است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دلایل برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر بروز  توانمندی های رسانه ای استان همدان است ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی در استان مغفول مانده بود که امیدواریم برای سال های آینده باب شود.

 رییس سازمان بسیج رسانه استان همدان در ادامه به برگزاری دو مرحله استانی و کشوری این جشنواره اشاره کرد و گفت: مرحله کشوری این جشنواره اوایل بهمن ماه برگزار می شود و آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» در همدان برگزار شد

اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» در همدان برگزار شد