مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:182019-12-14اجتماعي

تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس استان البرز تا عصر امروز


رییس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا ، تا عصر امروز در خصوص تعطیلی مدارس تصمیم گیری می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مرکز البرز، درویش پور درجلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با اشاره به اینکه کوتاهی دراجرای مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا به هیچ وجه قابل قبول نیست گفت: مصوبات این جلسه با سلامتی مردم ارتباط مستقیم دارد و باید به طور کامل انجام شود.

وی در خصوص مصوبات جلسه کارگروه اضطرارآلودگی استان گفت: تمام معادن، واحدهای شن و ماسه، بتن و کارخانه های آسفالت و کارخانه های آلاینده شهرک های صنعتی تا ظهر دوشنبه تعطیل خواهد بود.

معاون عمرانی استاندارالبرزاضافه کرد: فعالیت عمرانی شهرداری ها که موجب تشدید آلودگی هوا شود تا ظهر دوشنبه تعطیل شد و باید از سوزاندن ضایعات و شاخ و برگ درختان و زباله ها در سطح شهر جلوگیری شود.

درویش پور افزود: برای تشویق مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی( اتوبوس های درون شهری) کرایه ها به صورت نیم بها اخذ خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان فعالیت های ورزشی در فضای باز را تعطیل خواهند کرد وبرخورد با خودرو های آلاینده نیز افزایش خواهد یافت وی افزود: محدودیت ترافیکی برای خودرو های سنگین از فردا ساعت 6 تا 21 اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس استان البرز تا عصر امروز

تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس استان البرز تا عصر امروز