مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:182019-12-14اقتصادي

استفاده از سوخت سی ان جی چه مزیت هایی دارد؟


استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مصوبه شورای اقتصاد با هدف توسعه مصرف سی ان جی در حمل و نقل عمومی نقش عمده ای دارد، بنابراین باید در اجرای هرچه بهتر این مصوبه، - شهرداری ها و خودروسازان نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز رشیدی در جمع خبرنگاران با بیان این که تکنولوژی به کار رفته در صنعت سی ان جی که چندان پیچیده نیست، باید کاملا بومی باشد، اظهار کرد: در این رابطه وزارت صمت می تواند راهگشا باشد و سازندگان داخلی را در این راه کمک کند.

این استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به این که امسال 30 درصد به خودروهای سی ان جی سوز در کل دنیا افزوده شده است، سوال کرد: از این میزان سهم، چقدر به ایران تعلق دارد؟ در سال های اخیر به رغم افزایش ظرفیت تولید و توزیع سی ان جی در کشور، زیرساخت استفاده از آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است که با امضای مصوبه اخیر و همکاری خودروها سازها می توان امیدوار بود که سهم ایران در تولید یا ورود خودروهای دوگانه سوز دنیا افزایش یابد.

استفاده از سوخت سی ان جی برای حمل و نقل مناسب تر است رشیدی با بیان این که برخی دارندگان خودروهای دوگانه سوز از گزینه کاهش شتاب خودرو به عنوان نقص سوخت سی ان جی نام می برند، اظهار کرد: من معتقدم حتی اگر چنین گزینه ای واقعیت داشته باشد، بهتر است که تمام خودروهای حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سوخت سی ان جی چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از سوخت سی ان جی چه مزیت هایی دارد؟