مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-14سياسي

معرفی چهره های شاخص بومی رسالت دستگاه ها دولتی و غیردولتی است


استاندار یزد با بیان این که نسل امروز این شهر میراث جهانی نیازمند آشنایی با الگوهای بومی است، گفت: تجلیل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره چهره های شاخص رسالت مشترک دستگاه ها دولتی و نهادهای غیر دولتی در استان یزد است.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با بیان این که نسل امروز این شهر میراث جهانی نیازمند آشنایی با الگوهای بومی است، گفت: تجلیل و زنده نگه داشتن یاد و خاطره چهره های شاخص رسالت مشترک دستگاه ها دولتی و نهادهای غیر دولتی در استان یزد است.

محمد علی طالبی در مراسم رونمایی از مستند زندگی دکتر حاجب مرتاض یکی از پزشکان نامی کشور و استان یزد، با بیان این که اعتبار، آبرو و جایگاه یزد مدیون چهره هایی همچون دکتر مرتاض است،اظهار کرد: شناساندن این شخصیت های بزرگ به نسل جوان از جمله ضرورت های اجرایی مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی است.

وی استفاده از زبان هنر برای معرفی چهره های شاخص در حوزه های مختلف را ضروری دانست و افزود: ساخت مستند یکی از اقدامات حائز اهمیت در حوزه معرفی ظرفیت های علمی و هنری است.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های بزرگداشت چهره های ماندگار استان طی سال های اخیر گفت: نسل امروز یزد نیازمند آشنایی با این الگوهای شاخص علمی، فرهنگی و هنری از جمله دکتر حاجب مرتاض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی چهره های شاخص بومی رسالت دستگاه ها دولتی و غیردولتی است

معرفی چهره های شاخص بومی رسالت دستگاه ها دولتی و غیردولتی است