مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-14سياسي

در دوره های زمستانی مدرسه روزنامه نگاری مهر چه می گذرد؟


دوره های زمستانی مدرسه روزنامه نگاری مهر با نگاهی تحلیلی به عرصه های مختلف کار رسانه ای ار هفته اول دی ماه آغاز می شود؛ توصیفی از سرفصل های این دوره ها در ادامه آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا برگزاری دوره های مقاله نویسی مطبوعاتی ، خبرنگاری مقدماتی ، خبرنگاری پیشرفته ، عکاسی مقدماتی ، اصول و مبانی گزارش نویسی ، عکاسی خبری و گرافیک کاربردی از هفته اول دی ماه 98 آغاز می شود.

علیرضا جباری دارستانی در دوره اصول و مبانی گزارش نویسی ضمن بیان فلسفه گزارش نویسی (گزارش به مثابه کار فلسفی)، فهم، خوانش و روایت دوباره پدیده در گزارش را مورد بحث قرار می دهد و با تاملی در خاستگاه و غایت گزارش ، صورت، معنا و همبستگی آنها در گزارش را به هنرجویان توضیح خواهد داد.

همچنین مباحث مربوط به ساختار و اجزای گزارش، نوع پرداخت (حفظ وحدت، جذابیت، ویژگی های روایت و نثر، حجم متن، روانی متن، توجه به ارزشهای خبری و.

) و همچنین مناسبات میان محتوا با اشکال و عناصر فرمی گزارش، مختصراً توضیح داده خواهد شد.

این دوره آموزشی با تشریح تمایزات میان خبر و گزارش آغاز می شود، از سوبژکتیویته در برابر ابژکتیویته به عنوان رکن اساسی این تمایز صحبت می شود و تحلیل زیربنا در برابر توصیف روبنا در گزارش و خبر، عینیت دیالکتیکی در گزارش در برابر عینیت پوزیتیویستی خبر و مسئله مندی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوره های زمستانی مدرسه روزنامه نگاری مهر چه می گذرد؟

در دوره های زمستانی مدرسه روزنامه نگاری مهر چه می گذرد؟