مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-14اقتصادي

منطقه ویژه علم و فناوری جنوبشرق در کرمان ایجاد شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت:پیشنهاد ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در جنوبشرق کشور را داریم تا استان کرمان در این زمینه پیشتاز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر رودری پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: 11 برنامه ملی به تصویب ستاد اقتصاد مقاومتی رسیده تا مراتب اجرای آن را طی کنیم که در حال حاضر همزمان با تدوین اجرا دنبال می شود و اگر تا پایان سال بتوانیم برنامه ها را تسهیل کنیم، امکان ادامه آن در سال های بعد خواهد بود.

وی افزود: معین های اقتصادی نقش مهمی در فرآیند مردمی کردن اقتصاد و مشارکت بخش غیردولتی هم در مدیریت توسعه و هم اجرای برنامه های توسعه ایفا می کنند.

رودری با اشاره به فعالیت معین اقتصادی شهرستان شهربابک تصریح کرد: شرکت ملی مس ایران 11 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 200 میلیارد تومان و اشتغال دو هزار و 800 نفر را در این شهرستان هدفگذاری کرده که با توجه به ارائه برنامه های سه ساله معین های اقتصادی استان، پایان برنامه معین اقتصادی شهربابک سال 99 خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در ادامه با اشاره به رویکرد برنامه های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: دانش اصلی ترین منبع ثروت در حال حاضر است لذا رویکرد اصلی برنامه های معین های اقتصادی براس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه علم و فناوری جنوبشرق در کرمان ایجاد شود

منطقه ویژه علم و فناوری جنوبشرق در کرمان ایجاد شود