مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-14سياسي

راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس یک پروژه فراملی است


نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس یک پروژه فراملی است، گفت: این طرح در پیوست یک بودجه 99 قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن حسینی شاهرودی ظهر شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه از ایجاد راه های ارتباطی در استان ضرر نخواهیم کرد لذا بر این اساس توسعه راه هوایی و ریلی نیز باید مورد توجه جدی واقع شود، ابراز داشت: توسعه ریلی یکی از مواردی است که باید با تسهیل در امور برای حضور سرمایه گذاران و کاهش بروکراسی های اداری موجود در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مسیر ریلی شمال به جنوب با گذر از شاهرود مصوب و مطالعات آن امسال تکمیل شده است، افزود: این طرح برای بودجه سال 99 در پیوست یک قرار خواهد گرفت زیرا یک پروژه ملی و فرا ملی است لذا امیدواریم با حضور سرمایه گذران عملیات اجرایی آن آغاز شود.

عضو خانه ملت بابیان اینکه در بودجه سال 99 با کسری قابل توجهی مواجه هستیم، ابراز داشت: این کسری متوجه اعتبارات عمرانی خواهد بود که با درک این وضعیت می بایست از بخش خصوصی برای ورود به پروژه ها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس یک پروژه فراملی است

راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس یک پروژه فراملی است